مصاحبه آرشیو خبر ها
برآورده نکردن خواسته هواداران مایه خجالت است

برآورده نکردن خواسته هواداران مایه خجالت است

فرناندو یورنته معتقد است یوونتوس برای کسب سومین اسکودتو متوالی در دیدار حساس دوشنبه شب برابر آتالانتا ، باید ناراحتی ناشی از باخت برابر بنفیکا را کنار بگذارد.

مهاجم اسپانیایی بانوی پیر جمعه شب در مصاحبه با شبکه تلویزیونی یوونتوس با تشکر بسیار از حمایت بی دریغ هوادارن در دیدار پنج شنبه شب یوونتوس برابر بنفیکا ، عنوان کرد که در آن شب شانس با آنها همراه نبود.

این بازیکن 29 ساله در مصاحبه با کریستینا کیابوتو ، مجری شبکه یوونتوس ، گفت :

"هضم این مساله برای ما دشوار است زیرا می خواستیم به فینال رفته و قهرمان شویم. قطعا شایسته بیشتر از آنچه کسب کردیم بودیم اما این فوتبال است ، وقتی توپ نخواهد از خط رد شود اینگونه خواهد شد.

من باید از همه هواداران تشکر کنم. آنها دیشب بی نظیر بودند ، ما به آنها احتیاج داشتیم و آنها صدای خود را در تمام طول بازی به گوشمان رساندند. مایه خجالت است که ما نتوانستیم با نتیجه دلخواه به آنها پاسخ دهیم.

حالا باید آنچه رخ داد را فراموش کرده و به دوشنبه فکر کنیم ، جایی که با پیروزی اسکودتو را بدست خواهیم آورد. این روز می تواند روز بسیار مهمی برایمان باشد و برای پیروزی در آن دیدار بسیار خوشحال خواهیم شد."

فرناندو یورنته تا بدین جای کار 15 گل در سری آ به ثمر رسانده تا بیانکونری را در آستانه کسب موفقیتی تاریخی قرار دهد و اکنون بیان می کند که از رقابتی که برای یافتن جایگاهش در ترکیب یوونتوس ، از زمان آمدن به این تیم از اتلتیک بیلبائو در تابستان گذشته ، انتخاب کرده رضایت دارد.

"در ابتدا آسان نبود. من از یک سال دشوار می آمدم و نیاز به تغییر شرایط داشتم. من این تحول را با کمک کونته و تمرینات او ممکن ساختم. خوشحالم زیرا که معتقدم فصل خوبی را پشت سر گذاشته ام ، مخصوصا بدین خاطر که اولین فصل حضور من در سری آ و اولین تجربه من در تیمی جدید بود."
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سینا گران
سینا گران«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: